FAQ

Veelgestelde vragen

Behang bestellen was nog nooit zo simpel bij Onlinebehang.nl!

Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op: 0575 – 46 12 92

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 
Ja, dat kan! Je kunt je bestelling na bevestiging van ons afhalen in onze fysieke winkel aan de
Zelhemseweg 21 in Hengelo Gld. (Achterhoek). Neem bij het afhalen de bevestiging mee naar de winkel.

Klachten? Wat vervelend! 
Een klacht is heel vervelend, maar waar gewerkt word, worden fouten gemaakt zo ook bij ons.
Wij lossen dit altijd naar uw tevredenheid op, daar hoeft u niet aan te twijfelen. Als grootste behang specialist
zijn wij altijd bereid jouw klacht in behandeling te nemen en samen met jou te zoeken naar een passende oplossing.
Kijk voor meer informatie op onze ”klachtenpagina”

Wat zijn de levertijden van de behang producten? 
De meeste behangsoorten kunnen wij met 3 dagen leveren, het kan voorkomen dat een (Exclusiever) product langere levertijd heeft.
Wij zullen hierover tijdig informeren.

Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder in te loggen? 
Dat kan. Indien je inlogt kun je jouw bestelgeschiedenis bekijken, maar dit hoeft uiteraard niet.

Wat houd het webshop keurmerk in? 
Het Webshop Keurmerk werd opgericht toen de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningsprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, sloten zich toen aan bij het Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.

Kan ik een couponcode krijgen?
Onlinebehang werkt met diverse acties. Onze klanten worden hier 4 keer per jaar van op de hoogte gehouden.
Deze codes worden dus niet incidenteel via de mail verstrekt tenzij daar een bepaalde afspraak over gemaakt is.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling aangeboden? 
Jouw bestelling wordt via de beste vervoerders verstuurd, dit kan PostNL zijn of een vergelijkbaar bedrijf. Ben je op het tijdstip van bezorging niet thuis?, dan zal het nogmaals op een later tijdstip aangeboden worden, je ontvangt altijd instructies in je brievenbus. Tevens kun je je pakket volgen via het track en trace systeem.

Wat zijn de verzendkosten? 
De verzendkosten binnen nederland bedragen €6,75,- (Post NL)
Bij bestellingen boven de €60 betaal je geen verzendkosten! In veel gevallen heb je je bestelling dan gratis in huis geleverd!
De verzendkosten voor België en Duitsland bedragen €9,00

Hoe werkt het retourneren van een product? 
Je kunt bij ons de aangekochte producten retourneren met een begeleidend schrijven waarom het product geretourneerd wordt en een kopie factuur + rekeningnummer. Wij zorgen er voor dat het aankoopbedrag + verzendkosten zo spoedig mogelijk wordt terug geboekt.
De retourzending valt onder verantwoordelijkheid van de koper, deze kosten kunnen wij niet vergoeden.
Speciaal besteld behang kunnen wij helaas niet retour nemen.
Zie voor de volledige uitleg op onze pagina verzenden en retourneren

 

Hoe waarborgen jullie mijn privacy? 
Wij gaan vertrouwelijk om met jouw privacy gegevens zie voor onze uitgebreide uitleg de pagina
privacy

Mijn bestelling is niet binnen gekomen en nu? 
Door omstandigheden kan het voorkomen dat uw bestelling later bij u thuis bezorgd wordt dan overeengekomen. Het beste is om nog 1 dag af te wachten, is het dan nog steeds niet binnen dan kun je het beste contact met ons opnemen, wij gaan het regelen voor jou!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 
Indien je bestelling is geplaatst, gaan wij meteen over tot het klaarmaken van het product, hierdoor is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren.

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn pakket heel aan komt? 
Wij pakken jouw pakket uiterst secuur in met karton. Wij verzamelen door het jaar heen veel karton, dit wordt in eigen beheer
verwerkt tot opvulmateriaal. Heel milieuvriendelijke dus!